Υγιεινή Διατροφή

Ξηροί καρποί: Ποια είναι τα δημοφιλή κοκτέιλ ξηρών καρπών.

1 Νοεμβρίου 2017
ksiroi karpoi

Ξηροί καρποί, μια παρεξηγημένη τροφή καθώς οι περισσότεροι πιστεύουν πως περιέχουν μεγάλη περιεκτικότητα θερμίδων. Για το λόγο αυτό, συνήθως αποφεύγουμε να τους καταναλώνουμε. Πράγματι, δεν είναι μια τροφή που μπορούμε να φάμε σε μεγάλη ποσότητα αλλά τα θετικά που προσφέρει στον οργανισμό την καθιστά μια αξιόλογη επιλογή με μέτρο. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε συγκεκριμένα για τα κοκτέιλ των ξηρών καρπών που το τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και πιο συχνά να κυκλοφορούν. Πάμε πρώτα να δούμε ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν.

Οφέλη ξηρών καρπών

Τα οφέλη είναι αρκετά, μερικά από αυτά είναι: πολυακόρεστα λιπαρά, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, μαγνήσιο και χαλκό. Επίσης, σου προσφέρουν ενέργεια και αίσθημα κορεσμού που σε κάνει να πεινάς λιγότερο μέσα στη μέρα. Συμβάλουν στην μείωση της κακής χοληστερόλης και αυξάνουν την καλή χοληστερόλη, ελέγχουν το βάρος, επιλέγοντας πάντα ανάλατους ξηρούς καρπούς. Όσο για τις θερμίδες, αν προσέξουμε την ποσότητα που καταναλώνουμε δεν δημιουργείτε κάποιο πρόβλημα, θα πρότεινα να χωρίζεται τους ξηρούς καρπούς σε μερίδες και να μην τρώτε απευθείας από το σακουλάκι γιατί με αυτόν τον τρόπο χάνουμε τον έλεγχο.

Τρία δημοφιλή είδη ξηρών καρπών.

Κοκτέιλ Ενέργειας:

Κατά την γνώμη μου το πιο νόστιμο. Πάντα θα υπάρχει ένα σακουλάκι στο ντουλάπι μου. Περιέχει Goji Berries, Cranberries, καρύδια, αμύγδαλα λευκά, κολοκυθόσπορους, ηλιόσπορους και ξανθές σταφίδες. Ταιριάζει υπέροχα με γιαούρτι και λίγο μέλι, ιδανικό για ένα ελαφρύ και νόστιμο βραδινό γεύμα.

Μαθητική τροφή:

Ένα κοκτέιλ ιδανικό για να κρατάμε τον εγκέφαλο μας σε εγρήγορση, να βελτιώσουμε την μνήμη και να μειώσουμε το άγχος. Περιέχει: Κάσιου, φουντούκια, cranberry, αμύγδαλα λευκά, αμύγδαλα με τον φλοιό τους και  ξανθιές σταφίδες. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει βοηθούν, στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και ενισχύουν τον μεταβολισμό. Είναι ένα πολύ νόστιμο κοκτέιλ, προσωπικά το χρησιμοποιώ σε πράσινη σαλάτα, αλλά μπορεί να καταναλωθεί με γιαούρτι ή γάλα και φυσικά πάντα ως σνακ.

Κοκτέιλ ωμών ξηρών καρπών και φρούτων:

Εδώ μιλάμε για ένα πολύ γευστικό κοκτέιλ χάρις στα αποξηραμένα φρούτα που περιέχει: Πόμελο, Banana Chips, cranberry  καθώς και ξηρούς καρπούς: Κάσιου, καρύδια, μαύρες σταφίδες, φουντούκια και φιστίκια. Άλλο ένα κοκτέιλ με υψηλή θρεπτική αξία, ο τρόπος που το χρησιμοποιώ είναι μόνο ως σνακ γιατί μου προσφέρει μια πιο γλυκιά γεύση.

Περιμένω τις προτάσεις σας για τα δικά σας αγαπημένα κοκτέιλ ξηρών καρπών…

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply