Υγιεινή Διατροφή

Πώς να χάσεις 10 κιλά σε μια εβδομάδα. Γίνεται;

12 Ιουλίου 2018
pos-na-xaseis-10-kila

Το θέμα του καλοκαιριού πάντα είναι, πώς να χάσεις «τόσα» κιλά. Αυτό το άρθρο είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε μια από τις αγαπημένες μου κοπέλες, που δουλεύουν στο φούρνο της γειτονιάς μου. Στην Π.

Μια από τις αναγνώστριες του Cherry Blow, σχεδόν κάθε φορά που με βλέπει μου λέει να γράψω ένα άρθρο για το πώς να χάσεις 10 κιλά σε μια εβδομάδα.

Αγαπημένη μου Π. στο έχω ξανά πει δεν υπάρχει τέτοια συνταγή αλλά παρόλα αυτά, θα μιλήσω για 3 μυστικά.

Για αρχή μια  γενική μικρή εισαγωγή. Παλιότερα, έγραψα ένα άρθρο για το πώς αισθάνθηκα όταν έχασα 12 κιλά. Συμπέρασμα του άρθρου ήταν, ότι δεν αισθάνθηκα κάποια ιδιαίτερη διαφορά, γιατί όπως είχα πει και τότε, και έμεινε ως σλόγκαν στην παρέα μου, «Τα κιλά είναι ένας αριθμός».

Ναι καλά διάβασες τα κιλά είναι μόνο ένα νούμερο, που δεν μπορεί να καθορίσει την ευτυχία σου. Ίσως, σε μερικές περιπτώσεις, οι ακραίες καταστάσεις δημιουργούν προβλήματα. Υπό κανονικές συνθήκες όμως, τα κιλά δεν φέρνουν καμία ιδιαίτερη αλλαγή στην καθημερινότητα σου.

Ας δούμε τα μυστικά:

Μυστικό 1

Άλλαξε το πιάτο που τρως. Χρησιμοποίησε το πιο μικρό πιάτο, της πάστας που λένε. Ήταν η πρώτη κίνηση που είχα κάνει. Θα δεις ότι θα χορταίνεις εύκολα με μικρότερη μερίδα.

Μυστικό 2

Προσπάθησε να τρως λίγο και συχνά. Μην αφήνεις τον οργανισμό σου χωρίς φαγητό για ώρες. Μετά θα καταναλώσεις περισσότερη ποσότητα και είναι κρίμα.

Μυστικό 3

Από τα αγαπημένα μου μυστικά. Πρωί, μεσημέρι και βράδυ προσπάθησε να καταναλώνεις, υδατάνθρακα, ζωικό και λαχανικό ή φρούτο. Μια τροφή από κάθε ομάδα. Στα ενδιάμεσα γεύματα επίλεξε μόνο 2 ομάδες. Πχ. Για μεσημεριανό, αν φας σπανακόρυζο με τυρί. Έχεις καταναλώσει και τις 3 ομάδες. Ρύζι που είναι υδατάνθρακας, σπανάκι που είναι λαχανικό και τυρί που είναι ζωικό.

Αυτά αγαπημένη μου. Τρόπος δεν υπάρχει θέληση για αλλαγή μόνο.

Ελπίζω να κάλυψα κι εσένα, αλλά και κάποια άλλη κοπέλα.

Photo by Jennifer Burk on Unsplash

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply