Τρόπος ζωής

Τι είδος γυμναστικής να ξεκινήσεις.

23 Σεπτεμβρίου 2017

Μπορεί ο Δεκέμβριος να φημίζεται για τον μήνα των νέων στόχων και αποφάσεων. Το Σεπτέμβριο όμως επιστρέφουμε στην καθημερινότητά μας και επαναπροσδιορίζουμε το πρόγραμμά μας.

Αναπολείς το καλοκαίρι, τις όμορφες στιγμές που έζησες στη θάλασσα, τον ήλιο και κυρίως όλα αυτά τα λαχταριστά φαγητά που δοκίμασες στις διακοπές. Και εκεί που η σκέψη σου βρίσκεται στις γεύσεις των λιχουδιών. Θυμάσαι τα κιλάκια που πήρες μέσα σε αυτό το διάστημα και ότι το επόμενο καλοκαίρι πρέπει να βγεις τέλεια στην παραλία, χωρίς καμία ατέλεια που να σε κάνει να ντρέπεσαι. Όμως τι είδους γυμναστική να ξεκινήσεις; Βαριέσαι να κάνεις όργανα και δεν σε τρελαίνει η ιδέα να πας για τρέξιμο μόνη σου. Θα δούμε μαζί λοιπόν κάποια από τα είδη γυμναστικής που θα σου κινήσουν το ενδιαφέρον. Για να ξεκινήσεις χωρίς να έχεις το αίσθημα της αναγκαστικής άθλησης.

CrossFit

Η νέα τάση στα είδη γυμναστικής. Πρόκειται για ένα ομαδικό πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο αποτελείται από διάφορες ασκήσεις αθλημάτων οι οποίες εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Ο μόνος σου αντίπαλος είναι ο χρόνος. Βελτιώνει τη γενική φυσική κατάσταση και εάν σου αρέσει η ένταση τότε το είδος αυτό είναι ιδανικό για εσένα.

TRX (Total body Resistance Exercise)

Μοναδικό εργαλείο πέρα από τον ιμάντα έχεις το σώμα σου. Οι μεταβαλλόμενες ασκήσεις και οι εναλλαγές του βαθμού δυσκολίας βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυϊκών ομάδων. Εάν δεν θέλετε βέβαια να τρέχετε στο γυμναστήριο μπορείτε να αγοράσετε έναν ιμάντα και να τον τοποθετήσετε σε ένα σταθερό σημείο στο σπίτι σας. Πρέπει να προσέχετε όμως γιατί μόνοι σας μπορεί να κάνετε λάθη και να τραυματιστείτε.

Yoga

Η yoga είναι από τις αρχαιότερες επιστήμες του σώματος και του πνεύματος. Περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό ασκήσεων και τεχνικών. Εάν η καθημερινότητά σου είναι έντονη και γεμάτη άγχος είναι ιδανικό είδος γυμναστικής για εσένα, ώστε να σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος.

Pilates

Η μέθοδος αυτή απαιτεί σωματική αλλά και πνευματική προσπάθεια. Η ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα κιόλας μαθήματα. Βοηθά πολύ στην αποκατάσταση ενός τραυματισμού. Είναι ένα είδος άσκησης που συμβάλει στη σωστή στάση του σώματος και στη σωστή κυκλοφορία του αίματος.

Φυσικά αυτά είναι 4 από τα πιο γνωστά είδη γυμναστικής τα οποία βρήκα ως πιο ενδιαφέρον. Σίγουρα θα βρείτε κάποιο γυμναστήριο να ξεκινήσετε κοντά στο σπίτι σας.

Guest Post:Mary.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply